Friday, March 2, 2007

kızların doğumgünü pastası



kızların doğumgünü pastası için epey bir karmaşa oluştu önce,herkes değişik bir konu istedi ben ne isterlerse yapacağımı söylediğimden (ki sonra bunun hakkında epey düşündüm) her kafadan bir ses çıktı doğumgünlerine bir hafta kalana kadar periler konusunda anlaşmıştık pasta için (peri tozu ve yumurta macerasını bilenler vardır ) ama son anda minişler de minişler diye bir u dönüşü yaptılar , evet minişler çok sevimliydiler vede ben herşeyi yaparım demiştim ,bende denemelere başladım hepsini tek tek yapmam epey uzun sürdü çünkü sadece geceleri çalışabildim süpriz olsun diye gerçi yinede gördüler ucundan kıyısından ama sonuçtan hepimiz çok memnun kaldık bende model yapmanın ne kadar zevkli olduğunu keşfettim ve karşınızda sıra sıra minişler...

No comments: