Saturday, March 10, 2007

pasta maratonu

dün3 tane pasta yapmam gerekiyordu,biri kardeşim çağrı için diğerleri pınarın ikizleri güneş ve güçlüye,önce pastaları yaptım pastalar bittiğinde buzdolabı şöyleydi
işten gelen bülent yemekte ne var diye buzdolabını açınca küçük bir şok yaşadı,önce işe şimşek mc queen denilen zatı muhteremle başladım aşağıda daha içinde şimşek mc queen barındırdığından haberi olmayan pastaşimşek mc queen beni biraz uğraştırdı ama ortaya iyi bir sonuç çıktı bence bittiğinde saat 22 ydi

sonra sıra güneş hanımın pastasına geldi daha önceden figürünü çalıştığım için nispeten daha kolay olur diye düşünüyordum ama bittiğinde saat yarımdı
aşağıda küçük kız pastasının içsel durumu

ve küçük kız pastası..

son olarak kardeşimin taraftar pastasını yapmaya başladım ama perşembe günü başlayan parmak iltahabım o ana kadar eldivenle falan beni idare etsede korkunç bir şekilde ağrımaya başladı ve bende canım kardeşimin anlayışına sığınıp pastayı şişirdim biraz bittiğinde yinede saat 2 e geliyordu ama benim çok feci ağrım ve zonklamam vardı,kendisini buradanda öpüyor en kısa zamanda bu taraftar pastası işini telafi edeceğimi duyuruyorum...
bu pasta hiç içime sinmediği için resmini çekmek istemedim ama sonra bir detay koymaya karar verdim... herkese sevgiler...



4 comments:

şugibi said...

eline sağlık. çok tatlı görünüyolar. ama bişeye takıldım. anacım o ikizlere yaptığın pastalar toplamda 4-5 normal pasta büyüklüğünde olmuş. kim yedi o kadar pastayı?
hayır bizr düşen bi kısım varsa gelip yiyelim diyorum:)
pınara selam, ikizlerinin doğum gününü de kutluyorum ayrıca seni de kutluyorum, becerikli arkadaşım benim:)

tozbezi said...

canım sucum ,doğumgününde nerden baksan 50 60 kişi vardı yendi pastalar artanlarıda pınar insanların yanında gönderdi herkezler pek severek aldılar,nefis olmuştu çünkü ben bile şaşırdım bundan sonra kimse benden başka biryerden pasta alıp yemiyceğine yemin etti o denli...
hehe yapayım ben sana bir mc oueen pastası ye yiyebildiğince canım benim ...öperim çok çok seni

Nenoni said...

bende diyorum tozbezi nerelerde epeydir.meğer pastacılıkla ilgileniyormuş.pastalar çok şeker olmuş.not:parmağın geçmiştir umarım.

yiyek-semirek said...

ben de şeker hamurlu pasta yapmak istiyoruuuuuuuum